lørdag 8. mai 2010

What's around the riverbend?


Just around the riverbend
Beyond the shore
Somewhere past the sea
Don't know what for...
Why do all my dreams extend
Just around the riverbend?
Just around the riverbend...


Jeg gleder meg til fremtiden, og det føles godt. Jeg har
funnet det perfekte stedet å bo, tre hyggelige samboere med felles interesser, forhåpentligvis plass på et spennende studie som interesserer meg og ting føles generelt bra. Nesten for bra. Det er akkurat som om noe MÅ gå galt nå, men det kommer ikke til å gjøre det. Og hvis det gjør det, så ordner det seg likevel. Det gjør jo alltid det, sånn egentlig.

Jeg begynner å skjønne at det er greit å ta sjansen, og å regne med at det går bra. Satse på det beste, selvom
man ikke har noen garanti. Om ikke ting blir akkurat som man planla, kan man plutselig ende på et helt annet eventyr, og det trenger ikke være noe galt i det.
Noen ganger må man bare padle videre og se hva som er rundt neste sving. Man kan jo risikere en foss, men det går gjerne bra det også, særlig hvis man tar et elegant svalestup utfor.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilpasset søk